Utrolig dygtig og kompetent læge, meget lyttende og grundig i sit arbejde. Kan varmt anbefale ham til andre.
Adrian A.
2 may 2022, 10:04 am
super friendly caring and motivated doctor. very very good experience
Ida S.
9 march 2022, 12:15 am
Min datter har fået den bedste behandling her for hendes problemer med væske på ørerne. Både lægen og personalet er altid meget søde og hjælpsomme.
li q.
28 february 2022, 2:16 pm
Very friendly and patient doctor. He understands the pain of his patients and is able to perform a quick and comprehensive examination. Communication with him was very smooth. Also, the front desk staff are friendly too. I think they may have added staff to fix the wiring problem.
Henny A.
13 january 2021, 1:25 pm
Er meget tilfreds. Den bedste lægeoplevelse.
Martin B.
24 november 2020, 10:29 pm
Ringede med akut opstået tinnitus og forhørte mig om muligheden for at bestille tid.
Sekretæren/sygeplejersken sagde, kun baseret på min telefoniske henvendelse, at der ikke var noget at stille op med det, og jeg skulle nok hellere ringe til nogen andre, hvis jeg ville tale med en læge. Hendes erfaring var, at det nok “gik over af sig selv”, eller at jeg sikkert ikke ville dukke op, hvis jeg fik en tid.
Meget mærkelig samtale og meget uansvarligt, når man ved, hvor belastende tinnitus kan værefor patienten.
Ikke anbefalet.… – show
paavegne a.
18 september 2020, 11:28 pm
Klinikken ligger i stuen og opgangen er i porten til venstre, næsten helt nede ved Parken. Min oplevelse hos Speciallæge Læge Jon T.J var desværre meget overfladisk. Mine spørgsmål blev besvarede med et par overbevisende usandheder om, hvad han kunne se og derfor kunne stille diagnosen. Han smilede venligt, imens jeg blev henvist til døren og apoteket. Dernæst blev jeg bedt om at komme igen om 3 måneder.
Jeg fik desværre problemer med indholdet i recepten, allerede efter et par dage og prøvede derfor at få telefonisk kontakt med lægen om problemet. Det var dog fuldstændig umuligt, at komme igennem til ham! Og sekretæren var totalt uforstående, overfor denne meget sundhedsfarlig situation. Jeg var så utryg og havde det meget skidt.
Der er lang ventetid, til de fleste speciallæger. Man skal nærmest vide det 2—3 måneder i forvejen og bestille en tid, før man bliver syg. Jeg mistænker, at sådan er det, når Speciallæger har flere arbejdspladser. Jeg tror rent faktisk, at de går hen og mister overblikket. Det betyder uheldigvis at patienter/klienter bare er en madbillet og en sag, der skal ind og ud af klinikken, så pengene kan rulle ind. Meget uheldig udvikling! Og hvis man spørger mig, så er det totalt uansvarligt. Nej der skal jeg ALDRIG sætte mine ben igen. Eneste godt som jeg kan sige om denne klinik er, at deres udvalg af blade i venteværelset er stort. Personligt fik jeg set en del af dem imens jeg ventede og ventede og ventede.… – show
Jane H.
6 august 2020, 10:59 am
Venlig og dygtig
H L.
26 december 2019, 3:46 pm
Eneste ørelæge, hvor man faktisk får god service — lægen har en frisk indstilling og tager sig tid til at besvare spørgsmål. Han skal vel ikke klandres for, at klinikken af denne grund nu er blevet så populær, at der er lang ventetid.
Nick Z.
23 may 2019, 12:48 am
Deler samme oplevelse omkring manglende fokus på administration. Det er ikke til få fat i dem, og de gør ikke meget for, at få fat i dig når de skal aflyse pga. sygdom. Så hellere du køre forgæves.
Mia K.
15 august 2018, 2:20 pm
Dejligt sted og flink læge
Jørgen P.
13 march 2018, 1:49 pm
Ørelægen er skam flink nok og virker også kompetent, men hvorfor er der ikke ansat en til at tage telefonen — eller er der det? Det er måske den samme som aldrig er i receptionen?
Nicolai K.
15 february 2018, 6:32 pm
Yderst kompetent, professionel og behagelig.
ann k.
22 january 2018, 3:06 pm
ørerlægen meget dygtig og professionelt venlig
Rasmus I.
1 december 2017, 1:46 pm
Forsøgte at få en akuttid pga smerter og udflåd ved mellemørebetændelse. Fik en tid 5 uger senere. Ved telefonisk forespørgsel om fremrykning var svaret at det krævede cancer eller lignende alvorligt tilfælde?!
Steffen M.
25 april 2017, 3:34 pm
Meget behageligt og professionelt. Jeg er fuldt tilfreds
Freja J.
21 november 2016, 6:28 pm
Right flink!
Adel B.
14 july 2016, 3:12 pm
God
Eva A.
23 september 2015, 8:49 pm
Grundig undersøgelse.God dialog. Professionel og venlig.
Michella O.
12 august 2015, 12:42 pm
Ørelægen er rigtig dygtig. Man kommer hurtig til og man kan hurtigt få tid. Men receptionisten er rigtig sur. Hverken hej eller noget som helst. Både i telefonen og i reception.
Reviews
with marks
Verified review
The information on this page is for informational purposes only, and does not substitute medical advice. Consult your healthcare provider!
Average rating
- 4.5
based on
20 reviews and
19 ratings
Sekretæren/sygeplejersken sagde, kun baseret på min telefoniske henvendelse, at der ikke var noget at stille op med det, og jeg skulle nok hellere ringe til nogen andre, hvis jeg ville tale med en læge.
Hendes erfaring var, at det nok “gik over af sig selv”, eller at jeg sikkert ikke ville dukke op, hvis jeg fik en tid.
Meget mærkelig samtale og meget uansvarligt, når man ved, hvor belastende tinnitus kan være for patienten.
Ikke anbefalet. … – show
Min oplevelse hos Speciallæge Læge Jon T.J var desværre meget overfladisk. Mine spørgsmål blev besvarede med et par overbevisende usandheder om, hvad han kunne se og derfor kunne stille diagnosen.
Han smilede venligt, imens jeg blev henvist til døren og apoteket. Dernæst blev jeg bedt om at komme igen om 3 måneder.
Jeg fik desværre problemer med indholdet i recepten, allerede efter et par dage og prøve de derfor at få telefonisk kontakt med lægen om problemet. Det var dog fuldstændig umuligt, at komme igennem til ham!
Og sekretæren var totalt uforstående, overfor denne meget sundhedsfarlig situation. Jeg var så utryg og havde det meget skidt.
Der er lang ventetid, til de fleste speciallæger. Man skal nærmest vide det 2—3 måneder i forvejen og bestille en tid, før man bliver syg.
Jeg mistænker, at sådan er det, når Speciallæger har flere arbejdspladser.
Jeg tror rent faktisk, at de går hen og mister overblikket. Det betyder uheldigvis at patienter/klienter bare er en madbillet og en sag, der skal ind og ud af klinikken, så pengene kan rulle ind.
Meget uheldig udvikling! Og hvis man spørger mig, så er det totalt uansvarligt.
Nej der skal jeg ALDRIG sætte mine ben igen.
Eneste godt som jeg kan sige om denne klinik er, at deres udvalg af blade i venteværelset er stort. Personligt fik jeg set en del af dem imens jeg ventede og ventede og ventede. … – show