Let the company know you found their phone number on NiceLocal —businesses work best when they know you can affect their rating
Was your phone call answered?
Lars Sebbesen er simpelthen så dygtig, omhyggelig og imødekommende! For en meget nervøs mor, der var i tvivl, om min søn skulle behandles for stramt tungebånd, var jeg slet ikke i tvivl, efter Lars havde givet sin faglige vurdering. Vi fik endda lov til at tænke over vores beslutning imens Lars tog en anden patient, så vi ikke tog nogle forhastede beslutninger. Jeg vil anbefale Lars til alle, der har brug for en ØNH læge. Derudover bliver man også mødt, både på telefon og fysisk i klinikken, af en virkelig venlig og serviceminded sekretær. Alt i alt en fantastisk klinik!… – show
00
Reply
Ariana S.
15 august 2022, 4:11 pm
Super dygtig læge!!! Mega imødekommende og virkelig grundig man kan mærke fra start af at han har styr på det! De er også helt vildt søde i receptionen og telefonen. Kan klart anbefales!
00
Reply
Lora F.
14 june 2022, 2:00 pm
Amazing! I had an appointment for both my two kids and me. The clinic is beautifully decorated, the receptionist is explaining with such a calm and is very sweet. The doctor is amazing, took his time to play with my son who was a bit nervous and i had a wonderful check and experience. You can notice when a doctor feels passionate about his profession and patients. Very recommended.
00
Reply
Jens S.
8 june 2022, 8:04 am
Sad 30 minutter i telefon kø. Startede som nr.5, hvilket vil sige at der er brugt 6 minutter i ekspeditionstid pr. opkald? Første ledige tid, oplyses er halvanden måned fremme, af en tydeligvis stresset og irritabel sekretær, som i øvrigt hverken evnede eller lystede at forklare den lange vente/ekspeditions tid når høfligt adspurgt? Det mente hun ikke hun hverken skulle eller kunne bruge tid på at retfærdiggøre eller forklare når høfligt adspurgt? Ret provokerende attitude situationen taget i betragtning. Jeg erfarede nemlig, at det helt nøjagtigt tog mindre end 1 minut at bestille og booke en tid hos sekretæren? Jeg spurgte derfor pænt på netop den baggrund, hvordan det så kunne tage så lang tid at ekspedere en telefon kø på 5 personer, og at jeg netop på den baggrund en smule undrende og vel berettiget, havde måtte vente i 30 minutter? Det regnestykke omkring tidsforbrug mente hun ikke jeg på nogen måde havde krav på at spørge ind til, ej heller udvise frustration over ved manglende flabet og ubehøvlet respons? Sekretæren svarede utroligt fornærmet, og syntes provokeret af mit ellers relevante spørgsmål? På baggrund af den manglende kundepleje, ekstrem og helt urimelige lange telefoniske ventetid, om end en skriftlig henvendelses mulighed forefindes, så oplevede jeg beklageligvis, et helt igennem elendigt og meget flabet service. Så jeg vil bestemt kke anbefale at ringe dertil om end de er listet med 5 stjerner, der er det nok bedre at skrive. Det var bestemt ikke en 5 stjerners oplevelse i telefonisk service niveau. I alternativet til Lars Sebbesens klinik(som uden tvivl er en både kompetent Øre, næse hals læge og forhåbentligt fortjener de anmeldte 5 stjerner) tog det præcis 1 minut at komme igennem, til en sød og glad imødekommende høflig sekretær og tid kunne uproblematisk bestilles indenfor en acceptabel tidsramme. Så alt i alt var det en meget dårlig sekretær oplevelse, hvor et svar på den adspurgte og i min optik helt berettigede spørgen ind til den lange uacceptable telefon ventetid aldrig blev besvaret? Jeg blev som “Kunde i butikken” flabet og patroniserende talt ned til i en ubehagelig tone, det var ikke så rart og skabte en elendig stemning ovenpå en i forvejen irriterende lang ventetid.… – show
Ventetid er altid irriterende, men vores sekretær arbejder på livet løs for at besvare alle opkald. Hvis telefonkøen er fuld har den maksimale ventetid vi har registreret været omkring 17 minutter. Her dagen efter Pinseferien kan der selvfølgelig være ekstra travlt dels med telefonen dels med patienter der møder op i klinikken. Hvis man ikke ønsker at vente i telefonen fremgår det af vores hjemmeside, at man kan skrive på vores e-kons også mhp forespørgsel om tidsbestilling. Uanset hvad forventer vi at man kan holde en høflig tone. Da du kom igennem telefonen overfusede du sekretæren pga ventetiden og krævede en forklaring på hvorfor du skulle vente i telefonen. Det giver sig selv hvorfor ventetid forekommer og det skal hun selvfølgelig ikke bruge ekstra tid på at retfærdiggøre overfor dig. Du ville forhåbentlig heller ikke overfuse personalet på 1813, hvis der var ventetid der. Vi er chokerede over din ubehagelige måde at kommunikere på og noterer os at du har fået en tid et andet sted. Den tid du bestilte i vores klinik har jeg annuleret da din kommunikationsform allerede har kompromitteret læge-patientforholdet og jeg finder det magtpåliggende at sikre et acceptabelt arbejdsmiljø for mine medarbejdere.… – show
00
Reply
Christian A.
4 february 2022, 12:11 pm
Have been coming here for years now, and amongst my favorite doctors Attentive, caring, professional and always gives you the time of day with a smile A rare pleasure when considering seeing the doc
00
Reply
kasper b.
28 july 2021, 1:10 pm
Meget venlige og dygtige mennesker!
00
Reply
Karsten U.
27 may 2021, 11:49 am
Jeg har fået fjernet polypper i næsen, og jeg er meget tilfreds med besøget på Lars Sebbesens klinik. Jeg fik en afbudstid og kom hurtigt til. Det er mit indtryk at Lars Sebbesen er en dygtig og erfaren læge, og polypperne blev fjernet effektivt og smertefrit, og der har ikke været nogen problemer siden.
00
Reply
Mikala
27 may 2021, 12:44 am
Behagelig, grundig og dygtig læge. Følte mig helt tryg og gennemtjekket.
00
Reply
Kasper F.
30 april 2021, 7:35 pm
Lars er ØNH-lægen man SKAL gå til, hvis ens spædbarn døjer med kort tungebånd. Professionel, dygtig og empatisk mand.
00
Reply
Ali A.
4 march 2021, 9:14 am
Sjældent at man møder et menneske der udviser så stor en professionalisme og samtidig er så venlig og udmyg. Super dygtig og kompetent læge.
00
Reply
Christina H.
25 february 2021, 10:26 pm
Lars er et utrolig venligt menneske, der tager sig god tid til en og når man er der mærker man ikke at de har utrolig travlt.
00
Reply
nives54
22 february 2021, 10:11 am
Rigtig fin oplevelse. Kan kun rose og anbefale klinikken. Receptionisten er venlig og imødekommende. Lægen er yderst professionel og effektiv. Kom ind pga. næseblodsproblemer. Fik ætset karrene i næsen. Mens vi ventede på at bedøvelsen skulle virke, fik jeg gennemsøgt min hals og ører, og dermed fik også renset et af øreene som havde ørevoks. Tak.
00
Reply
Lise P.
6 february 2021, 3:25 am
Utrolig god oplevelse. Lars er flink, imødekommende og god til at forklare hvad der skal ske. Klippede min datters tunge- og læbebånd da hun var 7 uger og alt gik hurtigt. Hun var kun let påvirket på selve dagen og fortsat ingen udfordringer i amningen. Lars kan klart anbefales!
00
Reply
Tore H.
1 february 2021, 5:58 pm
Lars sørgede for en helt igennem sublim behandling da vi kom ind med vores 6 uger gamle søn, der skulle have klippet tunge- og læbebånd. Fantastisk professionel! Hvis nødvendigt, hvilket vi ikke håber, så vil vi altid vælge Lars! Tak for god og tryg behandling.
00
Reply
Lone M.
15 january 2021, 11:18 am
Vore børns ørelæge over flere år — børnene glæder sig altid til at skulle til Lars og der er altid top service og behandling. Har fået klippet tungebånd på begge børn, som har lettet ammeforløberne. De bedste anbefalinger herfra.
00
Reply
Maria Z.
29 december 2020, 3:00 pm
Lars har styr på det med tungebånd! Jeg kan kun anbefale at Lars Sebbesen. Han er simpelthen så empatisk og omsorgsfuld. Vores lille søn på 6 uger fik klippet læbe- og tungebånd og det var så professionelt og informativt selvom tiden var knap og indgrebet føles voldsomt for sådan en lille baby.
00
Reply
Alexandra I.
29 september 2020, 11:25 am
Amazing doctor Lars, excellent energy, calm, friendly and competent. Trusted our baby girl to him with a short tongue-tie and ear draining. Worth the wait!
00
Reply
Gabriel N.
26 june 2020, 3:47 pm
Super, dygtig og venlig læge, der giver sig tid til dig og sygdomsforløbet. Kan varmt anbefales!
00
Reply
Anna R.
8 march 2020, 12:26 am
Lars var min sidste udvej til min datter kunne spise. Alle læger osv. på slagelse sygehus kunne ikke finde en årsag. Men Lars kiggede i 2 sek og fandt årsagen. Et klip i tungebåndet og min datter kunne ammes (danne vakuum).
Derudover bliver man også mødt, både på telefon og fysisk i klinikken, af en virkelig venlig og serviceminded sekretær. Alt i alt en fantastisk klinik! … – show
Første ledige tid, oplyses er halvanden måned fremme, af en tydeligvis stresset og irritabel sekretær, som i øvrigt hverken evnede eller lystede at forklare den lange vente/ekspeditions tid når høfligt adspurgt?
Det mente hun ikke hun hverken skulle eller kunne bruge tid på at retfærdiggøre eller forklare når høfligt adspurgt?
Ret provokerende attitude situationen taget i betragtning.
Jeg erfarede nemlig, at det helt nøjagtigt tog mindre end 1 minut at bestille og booke en tid hos sekretæren?
Jeg spurgte derfor pænt på netop den baggrund, hvordan det så kunne tage så lang tid at ekspedere en telefon kø på 5 personer, og at jeg netop på den baggrund en smule undrende og vel berettiget, havde måtte vente i 30 minutter?
Det regnestykke omkring tidsforbrug mente hun ikke jeg på nogen måde havde krav på at spørge ind til, ej heller udvise frustration over ved manglende flabet og ubehøvlet respons?
Sekretæren svarede utroligt fornærmet, og syntes provokeret af mit ellers relevante spørgsmål?
På baggrund af den manglende kundepleje, ekstrem og helt urimelige lange telefoniske ventetid, om end en skriftlig henvendelses mulighed forefindes, så oplevede jeg beklageligvis, et helt igennem elendigt og meget flabet service.
Så jeg vil bestemt kke anbefale at ringe dertil om end de er listet med 5 stjerner, der er det nok bedre at skrive. Det var bestemt ikke en 5 stjerners oplevelse i telefonisk service niveau.
I alternativet til Lars Sebbesens klinik(som uden tvivl er en både kompetent Øre, næse hals læge og forhåbentligt fortjener de anmeldte 5 stjerner) tog det præcis 1 minut at komme igennem, til en sød og glad imødekommende høflig sekretær og tid kunne uproblematisk bestilles indenfor en acceptabel tidsramme.
Så alt i alt var det en meget dårlig sekretær oplevelse, hvor et svar på den adspurgte og i min optik helt berettigede spørgen ind til den lange uacceptable telefon ventetid aldrig blev besvaret? Jeg blev som “Kunde i butikken” flabet og patroniserende talt ned til i en ubehagelig tone, det var ikke så rart og skabte en elendig stemning ovenpå en i forvejen irriterende lang ventetid. … – show
Uanset hvad forvent er vi at man kan holde en høflig tone.
Da du kom igennem telefonen overfusede du sekretæren pga ventetiden og krævede en forklaring på hvorfor du skulle vente i telefonen. Det giver sig selv hvorfor ventetid forekommer og det skal hun selvfølgelig ikke bruge ekstra tid på at retfærdiggøre overfor dig. Du ville forhåbentlig heller ikke overfuse personalet på 1813, hvis der var ventetid der.
Vi er chokerede over din ubehagelige måde at kommunikere på og noterer os at du har fået en tid et andet sted. Den tid du bestilte i vores klinik har jeg annuleret da din kommunikationsform allerede har kompromitteret læge-patientforholdet og jeg finder det magtpåliggende at sikre et acceptabelt arbejdsmiljø for mine medarbejdere. … – show
Attentive, caring, professional and always gives you the time of day with a smile
A rare pleasure when considering seeing the doc
Super dygtig og kompetent læge.
Jeg kan kun anbefale at Lars Sebbesen. Han er simpelthen så empatisk og omsorgsfuld. Vores lille søn på 6 uger fik klippet læbe- og tungebånd og det var så professionelt og informativt selvom tiden var knap og indgrebet føles voldsomt for sådan en lille baby.
Lars var min datters redning!