Let the company know you found their phone number on NiceLocal —businesses work best when they know you can affect their rating
Was your phone call answered?
God pris for 24 timer. Brugte 10 min i tlf for at få at vide hvor oplader var, så senere at det står langt inde i hjemmesiden.., hvorfor ikke i bilen hvor andre oplysninger er forgæves. Åbenbart skal man selv betale “tid” for at åbne en bil og fjerne ladekabel, og med de priser (5 kr/min) kan det hurtigt blive 8 kr.., dem får man ikke igen og når man sætter Til ladning skal det først være Efter turen er sluttet, det giver GreenM hele 4 min for.. jeres kundeservice kunne sagtens forbedres, flere ved telefonen og lad dem kende App’ens fejlkoder! Bilerne har ikke den bedste køreglæde. I er mit last choise pga pris, service og køreglæde. Det kan godt strammes op… – show
00
Reply
M M.
27 may 2022, 10:59 pm
Fungerer i grunden fint, specielt med den nye Zoe generation, eneste virkeligt iriterende ved GreenMobility er, at de fjerner købte minutter efter 6 måneder.
Det føles som tyveri og fostrer unødvendig kørsel (ikke grønt), da minutter ellers fjernes — synes I burde tænke kundeværdi istedet for glubskhed.
00
Reply
Mai C.
12 may 2022, 12:17 pm
Super go' kundeservice
00
Reply
Christian L.
3 may 2022, 10:52 pm
Spændende virksomhed
00
Reply
Jesper K.
25 april 2022, 2:20 pm
5000 kr opkrævet for desværre at være for spontan og regne med man kunne køre ind i Tyskland. Kørte til DK igen da det gik op for mig — men der er åbenbart no mercy. De har ikke mistet noget men lyster vel bare at ødelægge oplevelsen for andre. Mister lysten til at benytte dem fra både erhverv og privat. Hvor blev mailen af fra dem? Normalt koster det åbenbart et mindre gebyr at køre til Tyskland, men hvis dette ikke er overholdt! Så… De har kimet mig ned — meget intimiderende, og har derfor bedt dem skrive… Intet svar. Men blot en faktura på et uretfærdigt beløb. Pas på med at benytte Sharenow og føle sig fri.… – show
00
Reply
Anne-Sofie S.
12 march 2022, 1:26 pm
Super, de må holde i offentlige opladere efter brug! Og god forudbetalt pris for 5 timer!
00
Reply
simon f.
11 march 2022, 11:48 pm
De nye priser er alt for meget. Så er bussen alligevel et bedre alternativ
00
Reply
Jenny D.
6 march 2022, 3:33 pm
Jammer dat je je eigen huisdieren niet mee mag nemen. Anders was dit een prima concept geweest dat mij zeker had geïnteresseerd.
00
Reply
Lea H.
4 march 2022, 12:48 pm
Horrible and incredibly expensive service!
There are hardly any parking spots, which defeats the whole value of the service, having me waste 30 minutes finding a place to drop off the car. I then got fined for parking at the Greenmobility Hotspot (!) and the customer service was unhelpful throughout the whole thing. Been using carsharing for years, but never had such a bad experience.
00
Reply
Dennis T.
19 february 2022, 8:52 pm
Underbart upplägg, otroligt billigt mån-tors 2kr min. Uppskattas varmt
00
Reply
Zara M.
30 january 2022, 12:00 am
Simpelthen ALT for dyrt! Jeg fik en latterlig høj regning første gang jeg var ude og kører og det gør jeg aldrig igen! 5,- i min! Så er det billigere at kører taxa.
00
Reply
Daniel F.
24 january 2022, 2:22 am
En rigtig god service, som vi benytter ofte. Det er godt, at zonen er blevet større. Nemt at få fat på firmaet, når det har været nødvendigt. God service.
Særligt til ferien, kunne det være rart med større modeller også.
Appen og prismodellerne er blevet meget bedre, siden de begyndte, men der er stadig lidt børnesygdomme, fx.:
med det store abonnement og den store min. pakke tilkøbt er en 3-timers pakke dyrere end 3 timer betalt ud fra min. prisen.
Når man har købt en pakke med fx 10 timer og har brugt timener, så forsvinder alle ens tilkøbte minutter (prepaid minutes) i et stykke tid fra appen.
Man betaler for at anmelde andre brugeres skader i form at den tid man bruger på at anmelde skader (mærkeligt), og ens reserverede tid kan løbe ud midt i en anmeldelse af en anden persons skade.
Man betaler også for at afkoble opladerkabler mv. i form af tid.
Et filter, så man kunne søge efter biler med min x km i rækkevidde tilbage ville være en stor hjælp.
Hvis man ikke køber en pakke, betaler man automatisk for en hel dagspakken når turen har været gang i nogle timer, i stedet for at man betaler for den pakke, der bedst passer med den mænge tid, man har brugt med bilen.
Sidstnævnte løsning ville klart være at foretrække, da man så ikke skulle tænke på time- eller dagspakker, men bare kunne bruge løs, hvorefter man så kunne betale for den pakke, der passede med turens længde.… – show
00
Reply
linette e.
21 january 2022, 1:13 pm
Tager virkelig lang til at registrere sig, har endnu ikke prøvet deres biler
00
Reply
Andras J.
18 january 2022, 1:14 am
Worst service in Sydhavn
00
Reply
Kotada A.
9 january 2022, 11:13 am
I wish you success, expansion and more cars. What an amazing service. Please keep the good work ️. You made my life way easier and took the headache of buying a car.
00
Reply
Karsten E.
5 january 2022, 8:47 am
Kiggede kun kort var ikke det jeg søgte
00
Reply
kenneth w.
23 december 2021, 12:52 pm
Biler mangler altid sprinklervæske på bilerne.
00
Reply
Dror K.
14 december 2021, 6:39 pm
Har været kunde hos jer i nogle år. App'en har altid haltet lidt men ellers god service. Nu skiftet mobil fra S20 til S21. App'en crasher konstant. Kan ikke engang logge ind med mail. Den får min tlf at spasse helt ud. Alt i app'en blinker og kan intet loade. Hverken kort eller min profil. Har opdateret tlf, slettet og geninstalleret app. Genstartet tlf. Intet fungere. Nu skiftet til Share Now da jeg har brug for en bil. Og… der har I sgu lidt at lære. Al den info du skal bruge i app'en og hurtig kundeservice over tlf. Kig dem efter i bedene og kopier.… – show
jeres kundeservice kunne sagtens forbedres, flere ved telefonen og lad dem kende App’ens fejlkoder!
Bilerne har ikke den bedste køreglæde. I er mit last choise pga pris, service og køreglæde.
Det kan godt strammes op … – show
Det føles som tyveri og fostrer unødvendig kørsel (ikke grønt), da minutter ellers fjernes — synes I burde tænke kundeværdi istedet for glubskhed.
De har ikke mistet noget men lyster vel bare at ødelægge oplevelsen for andre. Mister lysten til at benytte dem fra både erhverv og privat. Hvor blev mailen af fra dem? Normalt koster det åbenbart et mindre gebyr at køre til Tyskland, men hvis dette ikke er overholdt! Så… De har kimet mig ned — meget intimiderende, og har derfor b edt dem skrive… Intet svar. Men blot en faktura på et uretfærdigt beløb. Pas på med at benytte Sharenow og føle sig fri. … – show
There are hardly any parking spots, which defeats the whole value of the service, having me waste 30 minutes finding a place to drop off the car. I then got fined for parking at the Greenmobility Hotspot (!) and the customer service was unhelpful throughout the whole thing. Been using carsharing for years, but never had such a bad experience.
Særligt til ferien, kunne det være rart med større modeller også.
Appen og prismodellerne er blevet meget bedre, siden de begyndte, men der er stadig lidt børnesygdomme, fx.:
med det store abonnement og den store min. pakke tilkøbt er en 3-timers pakke dyrere end 3 timer betalt ud fra min. prisen.
Når man har købt en pakke med fx 10 timer og har brugt timener, så forsvinder alle ens tilkøbte minutter (prepaid minutes) i et stykke tid fra appen.
Man betaler for at anmelde andre brugeres skader i form at den tid man bruger på at anmelde skader (mærkeligt), og ens reserverede tid kan løbe ud midt i en anmeldelse af en anden persons skade.
Man betaler også for at afkoble opladerkabler mv. i form af tid.
Et filter, så man kunne søge efter biler med min x km i rækkevidde tilbage ville være en stor hjælp.
Hvis man ikke køber en pakke, betaler man automatisk for en hel dagspakken når turen har været gang i nogle timer, i stedet for at man betaler for den pakke, der bedst passer med den mænge tid, man har brugt med bilen.
Sidstnævnte løsning ville klart være at foretrække, da man så ikke skulle tænke på time- eller dagspakker, men bare kunne bruge løs, hvorefter man så kunne betale for den pakke, der passede med turens længde. … – show
Nu skiftet til Share Now da jeg har brug for en bil. Og… der har I sgu lidt at lære. Al den info du skal bruge i app'en og hur tig kundeservice over tlf. Kig dem efter i bedene og kopier. … – show